Kā iepirkties

Iepirkties sekoeko internetveikalā ir droši, ērti un vienkārši!

  1. Iepazīsties ar mūsu piedāvātajām precēm.
  2. Izvēlies sev nepieciešamo.
  3. Kad esi izlēmis spied pogu PIEVIENOT GROZAM.
  4. Lapas labajā pusē apskati savu iepirkuma grozu un, uzspiežot uz tā vari apskatīt, rediģēt un noformēt savu pirkumu.
  5. Ja esi reģistrējies klients iepirkšanās ir vienkāršāka. Reģistrējoties, Jums ir iespēja saglabāt Jūsu datus, kas nākamajā reizē padarīs iepirkšanos ātrāku un ērtāku.
  6. Nospiežot pogu PIRKT, mēs saņemam Jūsu pasūtījumu, kā arī Jums uz norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts rēķins.
  7. Mēs ar Jums sazināsimies iespējami ātrākā laikā, lai apstiprinātu pasūtījumu un vienotos par Jums ērtāko piegādes laiku.
  8. Rēķinā būs norādīts mūsu bankas konta numurs, uz kuru jāpārskaita Jūsu izvēlētās preces summa, kas norādīta rēķinā.

9. Rēķina apmaksas termiņš ir 3 dienas.

10. Preci piegādājam pēc rēķina apmaksas saņemšanas. Preču piegādes laiks ir no 1 līdz 7 darba dienām, atkarībā no preču pieejamības noliktavā. Atsevišķos gadījumos preču piegāde var aizkavēties ilgāk.

Visas preču cenas ir norādītas ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli. Preču piegādes izmaksas nav iekļautas cenā.

Piegādes izmaksas:

  • uz DPD Paku Skapjiem un Paku Bodēm - 1,99EUR (Latvijas teritorijā);
  • uz Omniva pakomātu - 2.50 EUR (Latvijas teritorijā);
  • uz Pasta stacijas pakomātu - 3.00 EUR (Latvijas teritorijā);
  • ar kurjeru - 6.00 EUR (Latvijas teritorijā);
  • pa pastu - 5.00 EUR (Latvijas teritorijā);
  • Bezmaksas piegāde uz Omniva pakomātiem, DPD Paku Skapjiem, Paku Bodēm Latvijā pirkumiem virs 40.00 EUR;
  • Bezmaksas piegāde Valmierā ar SekoEko transportu pirkumiem virs 40 EUR;
  • ārpuss Latvijas pēc individuālas vienošanās.

Ja pasūtījuma svars ir virs 20kg vai pasūtītas liela izmēra preces vairumā, var tikt piemērota papildus piegādes maksa, iepriekš ar jums sazinoties.

 

Reģistrētiem Lietotājiem:

  1. Ja iepērkaties kā reģistrēts Lietotājs un Jums kādu iemeslu dēļ nākas pārtraukt iepirkšanos, tad nākamreiz ielogojoties kā Lietotājs Jūsu izvēlētie produkti nebūs pazuduši no Groza un Jūs varēsiet turpināt iepirkšanos.
  2. Ja gadās aizmirst Lietotāja paroli, tad izvēlaties sadaļā "Mans konts" apakšsadaļu "Aizmirsu paroli".

 

Kā iegūt SekoEko pastāvīgā klienta karti?

Iepērkoties SekoEko veikaliņā Valmierā, Rīgas ielā 37 un/vai http://www.sekoeko.lv internetveikalā, par 70 EUR vienā vai vairākos pirkumos*, aizpildiet pieteikumu un saņemiet SekoEko pastāvīgā klienta karti. 
Turpmāk vienmēr uzrādiet karti pirms pirkuma veikšanas un saņemsiet 5% atlaidi. 

Klientu kartes lietošanas noteikumi:

1.     SEKO EKO klienta klienta karte tās lietotājam sniedz iespēju izmantot SEKO EKO klientu priekšrocības, iegādāties preces ar atlaidēm, saņemt informāciju par jaunumiem un īpašajiem piedāvājumiem.

2.     SEKO EKO klienta karte ir SIA CELAR īpašums.

3.     SEKO EKO klienta kartes cena ir 6,- EUR.

4.     SEKO EKO klienta karti bezmaksas saņem patstāvīgie pircēji, kuri veikuši vienu vai vairākus pirkumus 70,- eur apmērā SEKO EKO veikalā (jāiesniedz pirkuma čeki) vai internetveikalā www.sekoeko.lv.

5.     Klienta karti izsniedz pēc tam, kad pircējs ir aizpildījis visus anketas laukus un parakstījis anketu.

6.     Izsniedzot klienta karti, tiek piešķirta pastāvīga 5 % atlaide visiem pirkumiem, ņemot vēra šajos noteikumos minētos izņēmumus.

7.     Klienta kartes atlaide tiek piešķirta, ja klients karti uzrāda pirms norēķināšanās par pirkumu. Ja pirms norēķināšanās klienta karte nav uzrādīta, samaksāto summu atpakaļejošā kārtībā nefiksē.

8.     Klienta kartes atlaide netiek piemērota akcijas precēm, īpašajiem piedāvājumiem, veikalā pagatavotajiem dzērieniem.

9.     Klienta kartei nav derīguma termiņa ierobežojuma.

10.  Klienta karte nav norēķinu līdzeklis. Uzrādot klienta karti, par pirkumiem iespējams norēķināties veikalā skaidrā naudā vai ar terminālos pieņemamajām bankas kartēm, kā arī iepērkoties internetveikalā www.sekoeko.lv. Lai atlaidi saņemtu www.sekoeko.lv internetveikalā, iepriekš piereģistrējieties vai, ja esat jau reģistrēts klients, pirms pasūtījuma veikšanas jāielogojas internetveikalā ar savu e-pastu un paroli. (atlaide tiks piešķirta automātiski, tā būs atrēķināta rēķinā, ko saņemsiet uz e-pastu)

11.Klienta karte ir derīga bez personas dokumenta uzrādīšanas, t. i., kartes īpašniekam kopā ar klienta karti nav obligāti jāuzrāda personas dokuments. Taču veikala administrācija patur tiesības palūgt klientu apliecināt personas identitāti, ja rodas pamatotas aizdomas, ka klienta karti nelikumīgi izmanto cita persona.

12.Klienta kartes saņemšanai iesniegtie personas dati ir aizsargāti atbilstoši Fizisko personu datu aizsardzības likumam un citiem normatīvajiem aktiem, un tie tiek apstrādāti ar mērķi izsniegt SEKO EKO klienta karti, iegūt, analizēt un apkopot šajos noteikumos norādītos datus, sazinātos ar klientu, nosūtītu klienta kartes īpašniekiem informāciju par jaunumiem un īpašajiem piedāvājumiem pa pastu, elektronisko pastu vai īsziņas veidā.

13.Klienta kartes īpašnieks jebkurā laikā var pieprasīt atjaunot savus datus vai izdzēst tos no datu bāzes, vēršoties uzņēmumā pa e-pastu:info@sekoeko.lv vai arī personiski ierodoties SEKO EKO veikalā.

14.Klienta kartes nozaudēšanas vai zādzības gadījumā kartes īpašniekam ir pienākums par to paziņot SIA CELAR pārstāvjiem pa e-pastu: info@sekoeko.lv vai arī personiski ierodoties SEKO EKO veikalā.

15.Klientam, kas nozaudējis klienta karti, jauna klienta karte tiek izsniegta tikai pēc tam, kad klients ir no jauna aizpildījis anketu un iepriekšējā karte, kas bija izsniegta uz klienta vārda, ir anulēta. Ja sistēmā klienta uzvārds netiek atrasts, klientam jaunu karti izsniedz saskaņā ar noteikumiem, kas ir spēkā attiecībā uz jauniem klientiem.

16.Ja mainās klienta kartes īpašnieka personas dati (uzvārds, vārds vai kontaktinformācija), viņam par to jāpaziņo uzņēmumam SIA CELAR pa e-pastu: info@sekoeko.lv vai arī personiski ierodoties SEKO EKO veikalā.

17.Klienta karte vienpersoniski netiek piešķirta, tā tiek atzīta par spēkā neesošu, ja: 1) Klienta kartes īpašnieks karti nozaudējis un par to nav paziņojis uzņēmumam SIA CELAR; 2) persona ir atteikusies aizpildīt anketas obligātās ailes un/ vai nav sniegusi obligātos apliecinājumus; 3) SIA CELAR vienpusēji aptur konkrētās kartes derīgumu vai pārtrauc visu CELAR klienta kartes vai to daļas spēkā esamību; 4) to ir lūdzis klienta kartes īpašnieks.

18.SIA CELAR patur tiesības jebkurā laikā vienpusēji, bez iepriekšēja brīdinājuma, mainīt SEKO EKO klienta kartes izmantošanas noteikumus, klienta kartes piemērošanas noteikumus (tai skaitā atlaides apmēru) vai atzīt klienta kartes par spēkā neesošām, kā arī apturēt vai anulēt to derīgumu.

19.Klienta kartes īpašnieks tiek informēts par jaunumiem, īpašajiem piedāvājumiem, klienta kartes izmantošanas noteikumu maiņu un citiem papildinājumiem, izmantojot anketā norādīto klienta kontaktinformāciju. Gadījumā, ja kontaktinformācija ir mainījusies un klients par to nav informējis uzņēmumu SIA CELAR, tiek uzskatīts, ka informācija klientam ir nodota, izmantojot klienta norādītos kontaktus. Neskaidrību gadījumā lūdzam sazināties pa e-pastu: info@sekoeko.lv